2013. november 9., szombat

Kolbászos és baconos bagett

A bagettsütő rács megint jól vizsgázott, és sikerült végre egy olyan gluténmentes lisztkeveréket találni, amelyből olyan kenyérféle kenyeret lehet sütni.
Most bagetteket formáztam a tésztából.
Hozzávalók:
25 dkg NUTRI FREE Mix per Pane
220 ml víz
1 dkg élesztő
1 mk. só
1 ek. olaj


Robotgép dagasztóspiráljával dolgoztam össze a hozzávalókat. Három részre osztottam, rizslisztes felületen picit átgyúrtam , és hosszúkásra formáztam. Kelt 40 percet, utána kentem le olajjal, majd bevágtam a tetejét. 180 fokos előmelegített sütőben sült, aljába edénybe vizet tettem. Mikor sütés közben megnyíltak egy kicsit a hosszú vágások, akkor tettem rá a kolbászt/szalonnát. Kicsit több, mint fél óra alatt sült meg.
Belül is szép lyukacsos lett:


Nincsenek megjegyzések: